【 یہ בختر سیگارے (̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے】

ღ ♥ سیگارم را از پنجره می تکانم دنیای شما زیر سیگاری من است ♥ ღ

【 یہ בختر سیگارے (̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے】

ღ ♥ سیگارم را از پنجره می تکانم دنیای شما زیر سیگاری من است ♥ ღ

مهربانی

ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯿﺖ / ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﯽ ﺑﺒﺨﺶ


ﮐﻪ ﻣﯿﺪﺍﻧﯽ ﺑﺎ ﺍﻭ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﺎﻧﺪ


ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺣﺴﺮﺗﯽ می گذاری ﺑﺮ ﺩﻟﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﺩ!


نظرات 9 + ارسال نظر
مریم 1393,09,21 ساعت 21:33

سلام خوبی شادی خانوم خوشحال میشم اگه باهم آشنا بشیم وبلاگت خیلی خوبه دلبندم

ندا 1393,09,06 ساعت 11:33 http://www.pic-neda.blogfa.com

سلام رفیق دلم برات تنگ شده بودیه سری به وبم بزن بای

nastaran 1392,05,24 ساعت 01:32 http://wasnever.blogfa.com

سخت ترین دو راهی:
دوراهی بین فراموش کردن و انتظار است.
گاهی کامل فراموش میکنی و بعد می بینی که باید منتظر می ماندی
و
گاهی آن قدر منتظر می مانی که می فهمی زودتر از اینها باید فراموش
میکردی....!!!

ســـــــــــــــلام...
وبلاگت خعلی خوجل شده...فالبش خوبـــــــــه...

قشـــــــــــــــنگی فاصــــــــــــــله ها در این است کهـــــــــ
گاهیـــــــــــــــ بیادمان میانـــــــــــدازد کسی هستـــــــــــ

تادلتنگش شویمــــــــــــــــــــــــــــــــــ !

چه بی ریا آمدم به قلب عاشق تو

باورم شد حرفای بظاهر صادق تو
چه پُر غرور میروی از این دلِ شکسته
انگار عهدی نبستی با این عاشق خسته

جنگل چشمات هواش چه سرده هر نگاه تو حدیث درده
رفتنت دیگه شده مصمم اما دل هنوز باور نکرده

نکنه رنجیدی از من بگو تقصیرم چیه؟
یا که دل به دیگری دادی بگو اون کیه؟
نکنه که از حقیقت تو میخوای فرار کنی
بری و یک بار دیگه منو بیقرار کنی

صبا 1392,03,26 ساعت 02:25 http://khodatbash.blogfa.com/

شادی جان با تبادل لینک موافقم خانومی
لینک شدی

روی شانه ام


جای خالی دست توست


آنقدر سنگین که یخ میکنم...


راستی


تو آدم برفی دوست داشتی . . .



حمید طاهری


لینک شدی بنام وبت

من بهــــــشت دخــــتـرانه

و اما جواب سوال شما
1.آسانا یعنی چشم خورشید
2.وبلاگت خیلی خوبه عزیزم و خوشم اومد.
3.آره عزیزم بگو با چه اسمی لینکت کنم؟
ما رو با نام وبمون لینککن.مرسییییییی

ترلان 1392,03,07 ساعت 11:51 http://tarlan1618.blogfa.com

یـــن روزهـــا هــــوا خیلـــی غبـــار آلــــود اســـت؛ گـــرگ را از ســـگ نمــی تـــوان تشخیـــص داد ! هنگـــامـــی گـــرگ را می شنـــاسیـــم؛ کـــه دریـــده شـــده ایــــم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد