【 یہ בختر سیگارے (̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے】

ღ ♥ سیگارم را از پنجره می تکانم دنیای شما زیر سیگاری من است ♥ ღ

【 یہ בختر سیگارے (̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے】

ღ ♥ سیگارم را از پنجره می تکانم دنیای شما زیر سیگاری من است ♥ ღ

:)

可愛い デコメ絵文字ببین من آرمین 2afm نیستم که میگه:可愛い デコメ絵文字

可愛い デコメ絵文字اگه نداری روم هیچ میلی؛ اگه منو نمیخوای ؛ نداره عیبی 可愛い デコメ絵文字

可愛い デコメ絵文字من میگم اگه نداری روم هیچ میلی اگر منو نمیخوای ؛ به درکــ هـــررری可愛い デコメ絵文字


如果一个人 (3)


可愛い デコメ絵文字باید به بعضیا گفت عزیزم تو روی پاهات نمی تونی وایسی ؛ چه برسه به حرفات可愛い デコメ絵文字




可愛い デコメ絵文字فـَلاسِفه درباره عشق خیلی حـَرفهآ زدند可愛い デコメ絵文字

可愛い デコメ絵文字اما منطق هیچ کدامشان به پای منطق تو نرسید可愛い デコメ絵文字

可愛い デコメ絵文字رفتی و گـُفتی : همینه که هست 可愛い デコメ絵文字

如果一个人 (2)


可愛い デコメ絵文字کاشـ ـ ـ ـ ـ بــعضی هـــآ بدونن “ مخاطبــ ـ ـ ـ خاص ” شدنشون نتیجه 可愛い デコメ絵文字
可愛い デコメ絵文字احساسـ ـ ـ ـات “ خاص” طرف مقابلشونه نه ویژگی های فردیشون 可愛い デコメ絵文字



可愛い デコメ絵文字اصلا من لاشی تو استعاره ای از دنیا و خوبیاشی ولی چرا فانتزیت اینه با من باشی؟؟؟可愛い デコメ絵文字

如果一个人 (10)