【 یہ בختر سیگارے (̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے】

ღ ♥ سیگارم را از پنجره می تکانم دنیای شما زیر سیگاری من است ♥ ღ

【 یہ בختر سیگارے (̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے】

ღ ♥ سیگارم را از پنجره می تکانم دنیای شما زیر سیگاری من است ♥ ღ

alone


میخواهم برایت تــــنــهــایــی را معنی کنم!


 در ساحل کنار دریا ایستاده ای ,

 هوای سرد ,

 صدای موج

 انــتــظــار  ا نـــتــظــا ر  ا نــتــظــا ر

به خودت می آیی ,

 یادت می آید دیگر نه کسی است که از پــشــتـــ بــغــلــتــــ کند ,

 نه دستی که شــانــه هــایــت را بگیرد ,

 نه صدای که قشنگ تر از صدای دریا باشد

 اسم این  تــــنــهــایــی است....

نظرات 37 + ارسال نظر
nastaran 1392,06,15 ساعت 18:09 http://cha2reman.blogfa.com

سلام دوست من
وبلاگ من هک شده بود توسط کسی که نمیدونم کیه
آدرس وبلاگمو عوض میکنم لطفن توی لینکات آدرس وبلاگ خدا همه چیم تو رو درستش کن ممنون میشم
madaramzahra.blogfa.com

هستی 1392,04,20 ساعت 22:44 http://hasti-naz.blogfa.com

حلول ماه نور، ماه نزول قرآن شریف ، ماه رحمت و برکت خدای

مهربان ، ماه سلام و تهنیت از سوی پروردگار و ملائک و روح قدوس ،

ماه تعیین سر نوشت تا سال بعد ، و ماه آرزوها ...

بر تمام مسلمانان جهان مبارک باد .

به امید قبولی طاعات و عبادات درگاه الهی .

التماس دعا

ارشیا 1392,04,04 ساعت 18:29

درکوچه های تنگ وتاریک زندگی گمت کردم
نشانیت را هیچ کس نمی دانست….
کوچه پس کوچه خاطراتمان را گشتم ...
کوچه های تنگ و تاریک خاطراتی که فراموش کردنش محال است
چگونه باور کنم رفتنت را……..
نخواستنت را ……..
نماندنت را……

اپ قشنگ بود
چه عجب یادی از من کردی؟…

آدما از آدما زود سیر می شن


آدما از عشق هم دلگیر می شن


آدما رو عشقشون پا می ذارن


آدما آدمو تنها می ذارن

دلتنگى”
حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره
تمنای بودنش رامیکند

شادی جون بازم از اول تا آخر وبتو خوندم
واقعن معرکه هست خییییییییلی دوسش دارم

زهرا 1392,03,27 ساعت 14:05 http://www.zahraaa9800.com

سلام ممنونم سر زدی

ساسان 1392,03,27 ساعت 13:37 http://4-fun.ir

سلام شادی خانوم [لبخند]... جات تو گروه فور-فان خیلی خالیه! [ناراحت]... اگه به گروهمون بپیوندی خیلی خوشحال میشیم [قلب]... هر وقت اومدی خبرم کن [بوسه]

سلام. آپم بدو بیا . صمیمانه منتظر شما هستیم. راستی نظر یادت نره
دیر نکنیا منتظرم. راستی پ چرا اسم من تو لینک هات نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رها 1392,03,26 ساعت 21:08 http://raha1618.blogfa.com

♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥

این هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟! این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی. i love u
♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥

بیگانه شدی دوست

حرفی و حدیثی و کلامی بفرست

ما را نه در این غمکده عمری باقیست

تا خرده نفس هست پیامی بفرست . . .

آپـــــم[قلب]

خــــــدایا تقدیر خوبان را انگونه زیـبـــــــــــا بنویس که جـــز لبخند آنها چیز دیگری نبینیـــم[گل]
...........................................................

ممنونم از حضور زیباتون ...[گل]

[لبخند] منتظر حضور شما هستم [لبخند]

ایــن خـط " __ " و ایــن نشــان " X "

کـه دلت بــرای هیـچ کــس بــه انـــدازه مـــن تنگ نخـواهــد شـُـد

بــرای نگــاه کــردنــم، بــوسیــدنـم، خنــدیـدنــم

بــرای تمــام لحظـه هـایــی کــه کنـارم داشتــی

روزی کـه نیستــم

دلت بــرای همــه اینهــا تنگ خــواهــد شُـد

شک نکــن ...

گفتـی بـــازی " بـُرد و بــآخت " دارد ...

ولــــی زبــانـم بــنـد آمــد

کـه بگـــویــم " مـــن بـا تــــو " زنــدگـی کـردم ...

مـی آیی !...

عـــاشق می کـنی محــو مـی شـوی !!...

تـــا فــرامـوشتـ ــ می کنـــم دوبـــاره مـی آیــی ..!!!

تــــازه مـی کُنــی خــاطِــرات را محــو مــی شــوی ،

بــه راستـــی که سَـــراب از تـــو ،

بــا ثـبـــات تــر است !...

مــات شــدم از رفـتنت

هیــچ مـیز شطـرنجی هـم در مــیان نــبـود !

ایـن وســط فــقط

یـک دل بـــود ... کـه دیگــر نیست !!!...

بــی انـصـاف ...

مـُـعـتـاد را کـه میـخـواهـنـد تــَـرکش بـدهنـد

آروم آروم نــــه بی مـُـقـدمــه ...

بـگـو قـِصـه اش چـیـست؟؟؟

مـن مُـعتـاد تـــو شـدم

تـــو تــَـرکــم کـردی

בیوانہ وار انتظار لحظہ اے را میڪشم ڪہ از פֿـواب بیـבار شوم

و گرماے ڪسـے را בر آغوش פֿـوב حس ڪنم

با چشم هاے پف ڪرבه ام بنگرم...

واضح تر بنگرم...

تویـے...

و اینجاست ڪہ آرزوے مـטּ یڪ פֿـواب ابـבیست בر ڪنارت

تا همیشہ...

heliya 1392,03,26 ساعت 11:06 http://glassyheart.blogfa.com

مـَرا ببخش ! اَگـر گاهــی طاقَتَـــم تَمـام میشـَود...
و بــا دَهـانی بَــسـته ,
به لــهجـه اَشـکها صِــدایَـت میکُــنم!...

اپممممممممم

سلام دنیای من؛ ممنون از گرم شما؛ راستی مخام لینکت کنم ولی خوب باچه اسمی ؟‏!‏ منو با همین اسم لینک کن

soury 1392,03,25 ساعت 10:34 http://www.heseqadimi.blogfa.com

سخت است باور کنم که دیگر نیستی
باور کنم که دیگر صدایت را نشنوم

لبخندهایت را نبینم

سخت است باور کنم که دیگر تو را حس نمیکنم

باور کنم که هرگز کنارم نمانی

برایت سخت بود یا نخواستی عاشق شوی

میدانستم محال است دلت را به من دهی

و گفته بودی این را

و من چه ساده عاشقت شدم

مگر میشد عاشقت نشوم

تو را ببینم و دلم نلرزد

مهربانی ات را ببینم و محبتت نکنم

و حالا نیستی

و من سرگردان به دنبال تو

چگونه به چشهایم بگویم دیگر اشک نریزند

به دستهایم بگویم سرد نشوند

به قلبم بگویم با یادت نتپد

باور کرده بودم همیشه میمانی

اما اکنون

چه چیز را باور کنم,نمی دانم.....

لینک شدی عزیزم

برای دل خودم می‌نویسم …
برای دلتنگی‌هایم
برای دغدغه‌های خودم
برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !
برای دلی که دلتنگم نیست …
برای دستی که نوازشگر زخم‌هایم نیست …
برای خودم می‌نویسم !
بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست !.!.!.!


شما لینک شدی گلم! من رو هم لینک میکنی؟

آره حتما
من به روحانی رای میدادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد