【 یہ בختر سیگارے (̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے】

ღ ♥ سیگارم را از پنجره می تکانم دنیای شما زیر سیگاری من است ♥ ღ

【 یہ בختر سیگارے (̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے】

ღ ♥ سیگارم را از پنجره می تکانم دنیای شما زیر سیگاری من است ♥ ღ

شادے!



حیف این اسمم


که به خاطر تو دیگر


بهش /اعتقادی/ ندارم "شادے"









به "سگ" استخون بدـﮯ


دورت میگرد


واست دم تکوטּ مید !


من به تو "د لـــ " داد بودم ... لعنتــــــــــــــــــــﮯ!



حواستـــــ باشد دوستـــــ ِ  من ....

در روزگاری    "زنـدگـــی"   میکنیم کـه  :


هَـــرزگی "مـــََُُُــــد" اســتــــ !


بی آبرویــی  " کلاس "   اســـتــــــ  !


مَســـــتی و دود  " تَفـــریــح "  اســـتــــــ !


گــُـرگ بــودن رَمـــز  "مُوفقیتـــــــ"  اســـتـــــــ  !


بی فرهنگی  " فرهنگـــــــ " استـــــــــ  !


 پشتــــــــ به ارزشــ ها واعتقاداتـــــــ کردن نشانه ی  "رشــــد ونُُُُُُُبـــــــوغـ  !

 









احساســـــҐ را نمے فروشـــــҐ ؛

حتے بہ بالاتریـــــــــטּ بها !

ولے ....

آنگونہ کہ بخواهــــــــــҐ خرج مے کنـــــــــــҐ ،

براے آنهایے کہ لایق آن هستنــــב ...!






ܓܨواژه عشق چه هرزه رفته! ܓܨ

ܓܨ این روزها هر احساس بی سروپایی را ܓܨ

ܓܨ عشق می نامندܓܨ






از آن سیگارهای روی لبت هم برایت کمتر بودم

که توانستی به این راحتی ترکم کنی !


بی وفا


 " فرهاد "بی وفای من


                               هر جا می خواهی باش


                                                        آرزوی من این است ک قلب " شیرین " دیگر را نشکنی ...



                    ღ لـیـدے تےטּا εїз اےڪטּز ღ     ღ لـیـدے تےטּا εїз اےڪטּز ღ     ღ لـیـدے تےטּا εїз اےڪטּز ღ     



       لَبخَنـנهآیَت هَم نَقـآشے اَست

حَوآسَت بـآشَـנ

گـِریـہ ڪنے ؛ خَنــנه هآیَت پـآڪ مےشَوَنـנ !!




The Fading Night 




حســــــــ بودنت قشنگ تریـــ ـــ ــن حس دنیاست


تو ڪـﮧ باشی ..

هر روز را .. نـــ ــــــ ــــ ـــــه!

هر ثانیه را .. عشــ ــ ــ ـق است !!




                                            ღ لـیـدے تےטּا ღ


صــבای פֿــنـבه ی פֿــבآ رآ میشنـــوی؟                                      

به آنچـــه محــال میپنـــבآری                                                     

میפֿـنـב ב ...                                                                      



ღ لـیـدے تےטּا εїз اےڪטּز ღ



✿ گـاهے بایــَد بــه دور خـُـود یــک دیــوار تَنــهایـے کشیـــد

✿ نــَـه بــَـراے ایــنکه دیـــگــران را از خـُـودت دور کُـنے

✿ بلکه براے ایـنکه ببیـنے بـراے چـه کسانے اهمیـت دارے

✿ کـــــــه ایـن دیــــــــــوار را بـشکَنـنــــــد !!!




                           ღ لـیـدے تےטּا εїз اےڪטּز ღ