【 یہ בختر سیگارے (̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے】

ღ ♥ سیگارم را از پنجره می تکانم دنیای شما زیر سیگاری من است ♥ ღ

【 یہ בختر سیگارے (̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے】

ღ ♥ سیگارم را از پنجره می تکانم دنیای شما زیر سیگاری من است ♥ ღ

خُـدآیـآ !!!


خدایا! به امید خودت!

نه بنده های بیخودت...!!


http://befunkycartoonizer.s3.amazonaws.com/C1978625-1382684208large.jpg


ایـטּ روزهآ

بیـشـتــــر از هــر زمــانــے،

כوωــﭞْ כارم خــوכم بـاشـــــم(!)

כیـگــر نـﮧ حـرصِ بـכωــﭞْ آورכטּ را כارم،

و نـﮧ هــراسِ از כωــﭞْ כاכטּ را…

هــر ڪـس مــرا مـــے خـواهـכ،بـﮧ خـاطــر خـوכم بخـواهــכ…

כلـــم هــواے خـوכم را ڪـرכه اωــﭞْ...!

همیــטּ …



دِلَمـ تَنگـ شُدهِ اَستـ 

+ بَرآیــِ کودَکیـ ـهآیَمـ

 وَ اَشکـ ـهآییـ کهِ بَند میـ ـآمَد

بآ یــِکـ آبــ ـنَبآتــِ چوبیـ

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/25/100811979414.jpg

دیگـﮧ نیستے !!!


نـﮧ کـﮧ نیستے ،هستے !!!


اما دیگـﮧ مال من نیستے!!!


  چطور بگم اخـﮧ ؟؟؟


یعنے گور بابات اصلا مهم نیستے :|




باشـﮧ مـטּ لاشے،!!

اینجاش جاے بحث בاره کـﮧ ایـטּ زنـבگے منـﮧ...

تو کجاشے؟؟!


爱上一个人可以是一瞬间的事 (2)


اصلا من لاشی ..


چرا زور میزنی که دوروبر من باشی ؟


她也爱着你 (13)

طَـَرف با یــِکی یآرهـــ

بآ بـَقیه هَم آرهـــ

اِدّعای پآکی هـَم دآرهـــ !



如果一个人 (1)