【 یہ בختر سیگارے (̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے】

ღ ♥ سیگارم را از پنجره می تکانم دنیای شما زیر سیگاری من است ♥ ღ

【 یہ בختر سیگارے (̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے】

ღ ♥ سیگارم را از پنجره می تکانم دنیای شما زیر سیگاری من است ♥ ღ

ادرس جدید




من برگشتم


از اخرین پستم 5 ماه میگذره من دلم واسه اینجا خیلی تنگ شده بود واس همینم برگشتم


سلام

 

+ سلام به وبلاگم خوش اومد :)


+ـاگــﮧ تنهاــم ؟ بهــ خودمـ ــ مربوطـ ــ اسـتـــ ــ ــ


+ ـاگــ از بعضیــــ ــ هـا متنفـــرمـــ ــ ؟ تقصیـــر خودشـــانـــ استــــ ــ


+ـاگــ بعضیـــ ـــ هــا را فراموشـ ــ کردمـــ ؟ حافظـــه ی خودمــــــ اســــتــــــ


+ـاگــ از وبلاگـمـ ــ  خوشت نیومـ ــــב این × رو بزن و برو یا بهتر بگم هــ ـر


+ دوست داشتین منو بلینکین دوست نداشتین نلینکین


+ مــرا دخـــتر خانـــوم مے نـامــند.... مــضمونــے  که جذابیتــش  نفــس

   گـیــر استــــ....دنیاے دخترانه مـن... نه با شمع.. نه با عروسـک معنــــا

   پیدآ  نمــےکند....  و  نه  با  اشک و افسون....امــا  تمام  این ها  را   در

   برمےگیــرد...  مــن.... نه ضعیفم  نه ناتـــوان ......چـــرا که  خداونـد  مرا

   بــدون  خشونت  و  زور  و  بـــآزو  مے  پــسندد.... اشکــ  ریـختـن  ضعفـ

     مـن  نیستـ ....  قدرت  روح  مــن  است.....



+ با تا ها


+links






ادامه مطلب ...

شخصی

سلام بچه ها من چنتا عکس از حیاط و باغ و همچنین یه خورده از مسافرتام گذاشتم امیدوارم که خوشتون بیاد


ادامه مطلب ...